hästar finns tydligen inte

ja, snart ska vi la ha ett möte för mig om att ja ska få börja arbetsträna på de stället som ja vill.
är ganska många tummar upp för mig just nu å de e bra.

jag älskar åxå hur min sömnparalys har utvecklat sig.
när det väl är så är det. hamnar inte i nån direkt. men de som händer innan e nog värre än att man blir paralyserad.
de har börjat med att ja vaknar med det ibland.
du ligger.
först blir du helt tom
allt ljud blir bara tystare å tystare
tom
kroppen lägger av , lealös
allt börjar låta i slowmotion, du fintar iväg det. ligger skönt å tyst igen.
sen
helt plötsligt jag vet inte vad men du slits bara upp i sängen utan anledning
känns som att ens själ lr nått ba lämnar en för en sekund lr något.
du är i nått läge som inte fungerar, du slits upp ännu en gång fast mer å ännu en gång
landar i sängen igen å det är över.

så händer det ibland. kanske 2 ggr på saken med typ 5-10 mins mellanrum
skoj.

nu ska ja sova. kl är 04:04 en torsdag den 19 augusti
senare idag blir de borås med viktor å kanske mathias åså får ja mina spel i morn <3
halo 2 till PC å gears of war 1 & 2. sweetigt värre.

Kommentarer
Postat av: fanny

Vill du börja tjäna pengar på attt blogga även fast du inte är en storbloggare, du får besök för varje person som besöker din blogg. Börja blogga på nattstad : http://www.nattstad.se/register.aspx?r=189721 mvh Fanny

2010-10-13 @ 23:53:23
URL: http://www.nattstad.se/fannych

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0