close up

ha fick inte så många bilder ifrån resan för hildes kamera pajja
men var på close up i torsdags

det började med dan innan att jag skulle dygna så ja skulle komma upp på torsdagen
somnade vid 1900 på onsdagen, men trofan att jag vaknar 0000 å inte kan somna om -.-
låg i sängen till 03, sen sket ja i de
packade de sista sen for vi iväg till gbg för att hoppa på festivalbussen

bussen gick vid 08:15 å vi var framme i sthlm vid 1600
vägen upp var jävligt nice, bästa buss chaffören som fanns
vi fick lyssna på hög musik å alla var på glatt humör

vid 12 började ja bli gött seg i huvudet eftersom ja hade vart vaken i 12 timmar då
men fick it
när vi kom fram fick vi sitta där å vänta på att få gå på båten i tre timmar
efter dem tre timmarna gick vi på båten,
innan man fick gå på båtren var tullen där
dom pekade vilket håll man skulle gå åt
dom som fick gå åt höger slapp bli visiterade
självklart fick jag gå åt vänster å bli visiterad
dom tog all min dricka å mat ja hade -.-

sen fick vi gå på båten, vi gjorde oss i ordning å sen drog vi till den stora scenen för att lyssna på band å chilla med dricka
då går hildes kamera sönder å jag tappar med korthållare med 200kr löst.
får panik, springer å letar. tillslut kommer det fram en kille å frågar om man har tappat nått,
ja sa jag så sa han att en kille hittade den å lämnade in den.
ja går till informations disken å där fanns den, men killen hade snott mina pengar som låg i.
var iaf glad att han inte tog nått annat.

vi festar vidare å man börjar bli lite dragen, snart dygnat.
fattar inte hur folk kan vara så jävla dryga, folk sa till mig rätt i ansiktet hur fult klädd man var, vilken ful frissa man hade, att dom inte fattade hur man kunde se ut som ja gjorde.
ja brydde mig inte om det, sen hade man vart på toan å skulle in på baren igen
då kommer de fram en kille å puttar en hårt så man skrapar upp ansiktet mot väggen å faller ner mot golvet
han skrattade å gick

då orkade ja inte med skiten med å gick till mitt rum
så kom en kille som vi träffade på bussen till våran hytt å höll mig sällskap en stund
senare kom viktor å ida, sen gick vi ut igen å festade vidare.

när klockan blev tre var vi alla jävligt trötta
vi gick å tog en bit mat i cafét å blev pigga igen
ida gick å la sig medans jag sebban å kapten gick till baren å chillade där i tre timmar
när klockan blev 06 hade ja vart vaken i ett tag å orkade inte mer så ja gick å la mig
medans sebban sebbe joanna å kapten festade vidare.
dan efter var jävligt seg å ja ville bara hem




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0