on off

konstigt, varje gång jag går till psyk börjar jag känna mig skev. allt bara skevar ur
sen mår ja skevt hela dagen
vet inte om det är för allt är vitt i rummet vi sitter & pratar i
lr om de e ba för ja pratar om hur jag känner mig.
men idag tryckte min psykolog på en knapp som jag inte ville hon skulle trycka på
hon frågade ; när började du må dåligt? när startade allt
berättade när sen frågade hon en massa saker som hände innan år 2002
men ja minns inte, å de ja mins ville ja inte berätta om
varför trycka på dom knapparna lixom

fine ok att det kan va bra att prata om det så men nej
det är ett kapitel som inte ska tas upp hur som helst
jag tänker aldrig på det, aldrig. det som hände innan 2002/2004 finns inte

iaf, ja vill ha vår bort med all snö! har ledsnat på snön för länge sen
å våren är försenad säger dom, snön kanske inte försvinner förens i april. helt stört
sen vill ja ha sommar metaltown & arvika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0