mörka tider

jag gillar inte vintern. det är kallt & mörkt & oändligt tyst.

får panik på vintern, all snö & kyla.
hatar tystnaden, tjutandet är det ända som hörs.
allt snö blir som en ända stor ljuddämpare.

natten till torsdagen var skev som fan.
var cepe trött, skulle somnat vid 04 typ.

har ju problem med sömnparalys, men inatt asså.
jag var helt klar vaken, fast jag sov, fast ja sov inte fastän ja sov.
sen kommer en panik känsla å man ba sätter sit upp å då hade man tydligen somnat fast ändå inte
å man höll på att hamna i en paralys.

annars brukar jag ha det på känn innan & jag kan häjda de. men igår var nått helt annat.
ja somnade stirrandes igår med, öppnade ögonen en kort sekund så somnade ja ba sen vakna ja lika fort.
helt skevt.

efter ett 20 tals försök att somna gick jag upp ur sängen å tog en cigg å skulle försöka bli lite piggare så ja kunde lägga mig igen å hoppas på att ja kunde somna bättre.
men tröttheten släppte aldrig, höll på att ramla ihop på golvet flera ggr.

gav upp å la mig igen. samma problem igen, men somnade tydligen tillslut.


hää fredag nu! pepp som fan inför dagens & helgens händelser!
new epic adventure



Kommentarer
Postat av: T-Dawhg

Haha it's gonna be Ground braking

2010-01-15 @ 09:18:17
Postat av: Fluffee

Hoppas att det blir kul nu!

Synd bara att jag inte kan vara med så länge..

Fast jag vill..

fan va allt ska vara jobbigt! D:

2010-01-15 @ 15:21:13
URL: http://fluffee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0