wrlööh

detta kanske kan vara orsaken till vrf jag mår som jag mår.

här om dan var jag inne på en sida, kollade runt. hittade en sida om droger, tryckte på den å läste lite.

en kille bättade om han hade rökt på under tiden han gick i highschool.
sen blev han tagen av polisen å lät bli att röka under en lång tid.
när han då igen skulle röka så fick han en massa ångest attacker å mådde förjävligt, precis som ja har mått å mår just nu.
sen hade en massa fler kommenterat att dom också har upplevt det. att dom inte klarar av att röka igen.
att det blir för mycket.

å det som utlöste för mig kanske var dom sömnpillrerna ja fick igen som man får hallisar av.
zopiklon, har kollat runt lite på flashback, å man kan få ångest å sånt om man inte tar dem, eftersom de är ångestdämpande.
käkade dem i ett bra tag innan psyk drog tillbaka dem å sa att ja inte fick äta dem mer.
sen var det en ganska lång tid innan jag fick dom igen.
jag åt en, skulle sova, somnade aldrig, dygnade, skulle sova på kvällen. BÄÄNG allt kom på en gång å det blev kababalik. ja fick ångest attacker å allt ballade ur.


Zopiklon (säljs även under namnen Zopiclon, Zopiclone, Imovane, och Zimovane) är ett läkemedel som framför allt används för behandling av tillfälliga sömnbesvär.[1]

Zopiklon är ett sömnmedel som i likhet med bensodiazepiner påverkar ett system i hjärnan som kallas för GABA-receptorsystemet. GABA är ett ämne som finns naturligt i kroppen och som har en lugnande, ångestdämpande och sömngivande verkan. Zopiklon förstärker GABA:s sömngivande effekt. Det gör att man lättare kan somna in, att man vaknar färre gånger på natten och att man kan sova längre på morgonen.

Risk för tillvänjning föreligger. Läkemedlet är narkotikaklassat


Kommentarer
Postat av: Fluffee

Jag tror att de kan vara därför typ. Hade varit bra om de bara va nått sånt iallafall :O

2010-01-13 @ 15:29:39
URL: http://fluffee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0